
Latarnia hybrydowa
Projekt dotyczył przebudowy ciągu komunikacyjnego, który obejmował drogę powiatową nr 1248N na odcinku Tereszewo – Wielbark, oraz drogę powiatową nr 1319N na odcinku Kurzętnik – Kaługa, poprzez postawienie latarni hybrydowych.
Jak zostało to zrealizowane:
W tej inwestycji naszym zadaniem, było oświetlenie pięciu przejść dla pieszych w powiecie nowomiejskim. Łącznie zamontowaliśmy 10 latarni hybrydowych, które stanęły na przejściach dla pieszych. Oświetlenie tego typu miejsc jest kluczowe, dla zapewnienia większej widoczności dla pieszych i kierowców, ale i poprawę bezpieczeństwa drogowego.
Wpływ ma na to, nie tylko oświetlenie, ale też odpowiednie oznakowanie, sygnalizacja świetlna, czy edukacja. Latarnie hybrydowe cechuje to, że działają niezależnie od sieci elektroenergetycznej, a do zasilania potrzebna jest turbina wiatrowa, oraz moduł fotowoltaiczny.
| Oprawa LED | 70 W |
| Temperatura barwowa | 4000 K |
| Strumień świetlny | >8170 lm |
| Żywotność lampy | ponad 50 000 h |
| Wysokość słupa | 6 m |
| moduł fotowoltaiczny polikrystaliczny | 1 x 285 W |
| Oprawa na wysokości | 5,8 m |
| Turbina wiatrowa | 600 W |
| Startowa prędkość wiatru dla turbiny | 2,5 m/s |
| Akumulator żelowy | 2 x 120 Ah |
GALERIA
Powrót do realizacji






